Primul schimb gratuit indiferent de motiv. livrare în 1-3 zile lucrătoare. comandă cu încredere!

Cum returnez/schimb?

CUM SA RETURNEZI PRODUSELE?

Pentru realizarea returului (returnarea comenzii) ai 14 zile de la data primirii coletului. Banii iti vor fi rambursati in cel mult 14 zile calendaristice de la confirmarea returnarii produsului in depozitul nostru in starea "CA NOU". Asigurati-va ca produsele nu au suferit niciun defect, iar pachetul este complet!

1. Poti returna comanda cu orice firma de curierat doresti, Adresa de retur este: Strada Mahmudiei, Nr. 55, Camera 1, Cod Postal 820057, judet Tulcea, oras Tulcea.  Puteti trimite cu orice firma de curierat doriti. NU trimiteti produsele prin Posta cu aviz de ridicare, produsele NU vor fi ridicate. NU trimiteti coletul cu plata transportului la destinatar.

2. Putem solicita noi ridicarea returului, contravaloarea transportului fiind dedusa din suma ce se va rambursa in contul tau

Pentru ambele variante, trebuie sa urmezi pasii de mai jos.

 

Urmeaza pasii pentru returul produsului din pagina din subsolul site-ului denumita "Formular de retur/schimb" sau click pe link aici -> Formular de retur/schimb

 

1. Introdu numarul comenzii (din e-mail-ul de confirmare primit la data plasarii comenzii)

2. Introdu adresa de e-mail sau numarul de telefon pentru identificarea ei

3. Urmeaza pasii si selecteaza daca doresti Returnarea produselor.

4. Completeaza toate campurile, inclusiv contul bancar valid in care sa se returneze contravaloarea produselor.

5. Vei primi un e-mail in care se confirma trimiterea solicitarii catre noi

6. Vei primi un e-mail in momentul in care Returul este aprobat si ne poti comunica prin raspuns la acest e-mail daca doresti sa trimiti coletul cu o firma de curierat aleasa sau optezi ca noi sa trimitem curierul sa ridice returul.

 Dupa ce primim returul in depozit, acesta va fi identificat dupa factura din colet sau AWB. Veti fi notificat printr-un e-mail de receptionarea sa, iar banii vor fi restituiti in cel mult 14 zile de la primirea e-mail-ului in contul mentionat in formular.

!Atentie! Impacheteaza produsul in stare CA NOU, cu toate accesoriile si nedeteriorat. Daca produsul este primit deteriorat, se poate refuza returnarea banilor sau se poate diminua suma de rambursat conform legii.

CUM SA SCHIMBI PRODUSELE?

Urmeaza pasii pentru schimbul produsului din pagina din subsolul site-ului denumita "Formular de retur/schimb" sau click pe link aici -> Formular de retur/schimb

 

1. Introdu numarul comenzii (din e-mail-ul de confirmare primit la data plasarii comenzii)

2. Introdu adresa de e-mail sau numarul de telefon pentru identificarea ei

3. Urmeaza pasii si selecteaza faptul ca doresti Schimbul produselor

4. Completeaza toate campurile, inclusiv contul bancar in care sa se returneze  diferenta de bani in urma schimbului (daca e cazul). Daca schimbul se face cu un produs mai scump, vei plati diferenta la primirea produsului.

5. Vei primi un e-mail in care se confirma trimiterea solicitarii catre noi

6. Vei primi un e-mail in momentul in care Schimbul este aprobat, iar noi vom trimite coletul cu produsul nou la schimb (schimbul se va face la curier, vei preda produsul vechi, il vei prelua pe cel nou si vei achita diferenta daca e cazul, sau vei primi diferenta in contul mentionatin formular)

 

Ai dreptul deplin sa returnezi produsul cumparat in timp de 14 de zile de la primirea coletului (dreptul de a renunta la comanda). Serviciul de schimbare gratuita a produsului este valabil tot in acest interval.

Nu trebuie sa dai motivul returnarii (renuntarii), desi am fi recunoscatori pentru o astfel de informatie - o vom folosi pentru a crea si a va oferi ceea ce ati dori si pentru a imbunatati calitatea serviciilor.

Costul de transport tur-retur pentru al doilea schimb (primul schimb fiind oferit gratuit) in intervalul de timp mentionat anterior este de 40 lei.

Costul de transport in cazul in care firma noastra solicita ridicarea coletului de la dumneavoastra este de 30 lei.

Costul de transport in cazul in care coletul este expediat prin FAN COURIER cu plata la noi este de 30 lei.

 

 

*IN CAZUL DIMINUARII VALORII PRODUSULUI (LIPSA COMPONENTE, DETERIORARE CE POATE FI REMEDIATA, LIPSA GEANTA DEPOZITARE, DETERIORARE/LIPSA BURETI FIXARE, ETC) - SE RETINE 30% DIN VALOAREA PRODUSULUI.

 

*SE REFUZA RETURNAREA LUI IN CAZUL IN CARE ACESTA ESTE DETERIORAT IREMEDIABIL, URMAND SA PRIMITI PRODUSUL INAPOI PE CHELTUIALA DVS.

 

 

Tine minte:

- Returnarea o faci pe cost propriu, cost care nu va fi rambursat.

- Esti raspunzator pentru diminuarea valorii produsului, ca urmare a utilizarii lui intr-un mod care trece peste cel necesar pentru a constata caracteristicile functionarii produselor.

- Nu uita sa atasezi originalul sau copia dovezii de cumparare (bonul fiscal sau factura).

- Termenul returnarii platii poate fi de pana la 14 zile de la primirea returnarii in depozitul SOFAZIP.RO sau de la livrarea de catre tine a dovezii returnarii lui, avand in vedere care din intamplari va avea loc mai devreme, in baza legislatiei in vigoare.

- Daca comanda a fost platita la livrare, lasa-ne numarul contului in care trebuie sa transferam banii. Daca ai platit online, iti vom rambursa suma prin transfer bancar.

- Nu ne trimite colete "cu plata la livare" – nu avem posibilitati tehnice de a primi un astfel de colet.

- Avand in vedere siguranta coletului si timpul de livrare al acestuia, sugeram sa trimiti produsele printr-o firma de curierat.

 

ATENTIE!

 

*In cazul in care produsul retur trimis de dumneavoastra a ajuns desigilat / deteriorat / rupt in depozitul nostru, acesta va fi refuzat si intocmit un proces verbal, urmand ca firma de curierat sa stabileasca vinovatul si modul de despagubire, daca va fi cazul. Drept urmare, ambaleaza bine produsul pentru a evita astfel de neplaceri!

*Daca produsul returnat se afla intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, iti va fi solicitata contravaloarea readucerii acestuia in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului la mana a doua. Daca nu esti de acord cu aceasta taxa iti va fi reexpediat produsul, pe cheltuiala ta. Acesta clauza se aplica conf. O.G. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 34/2014 art. 2 lit.e.

 

RECLAMATII

 

Pentru toate produsele cumparate din magazine, ai drepturi in ce priveste defectele care certifica incompatibilitatea produsului cu contractul timp de doi ani de la data cumpararii, conform legislatiei in vigoare cu privire la drepturile consumatorului.